DİJİTAL PAZARLAMA EĞİTİMİ
Dijitalin tüm endüstri dallarını dönüştürdüğü günümüzde, pazarlama özelinde hangi değişimler yaşanıyor? Dijital pazarlama alanında yaşanan yıkıcı değişim uzmanların ve bunun paralelinde şirketlerin gözünde nasıl algılanıyor? Dijital pazarlamanın geleneksel pazarlamaya olan etkisi nedir, şimdi ve sadece dijital pazarlama mı yapacağız? gibi bir çok sorunun cevabını dijital pazarlama dersinde bulacaksınız.
Dijital çağ olarak adlandırılan 21.yy’da geleneksel pazarlama kavramı dünyada işinize yarayacak yeni beceri ve yetenekler elde etmeyi amaçlayan dijital pazarlama kavramına çok hızlı şekilde dönüştürmektedir. Dijital pazarlama uzmanı eğitim programında işinizde başarılı olacak yeni yollar ve bu yolların getirdiği öz güvenle kendinizi yeni bir dünya aralayacaksınız. Güçlü bir çevrimiçi stratejisi oluşturarak tüm dünyanın hızla ilerlediği dijital pazarlamanın heyecanlı yolculuğuna adım atacaksınız. Online ortamda varlığınızı oluşturarak arama ağı ile tanışacaksınız. Arama reklamlarıyla nasıl fark edileceğinizi ve bulunduğunuz bölgede yaptığınız iş, hizmet, duyuru, girişim her ne olursa olsun insanların dikkatini çekecek ve sizinle iletişim kurmak istediğini göreceksiniz. Böylelikle yeni bir satış, hizmet, duyuru, start-up vb. yolculuğunun başlangıcını yapan kahraman siz olacaksınız.
İster yerelde ister ulusalda projeniz hangi kategori ve sektör olursa olsun kendinizi ifade ederek kitlelere ulaşma fırsatını bulup yönlendirme imkânı kazanacaksınız. İçerik pazarlama, online hizmet, satış gibi her konuda öngörünüzü geliştirerek çevrimiçi stratejinizi belirlemeye başlayacaksınız. Video reklamların gücünden, sosyal medya reklam ağlarına kadar çalışma mantıklarına ve farkındalığa sahip olacaksınız. Gerek kariyer yaşamınızda gerek iş hayatınızda katkı sağlayarak fark katacak yeni değerler öğreneceksiniz.
Dijital Pazarlama Uzmanlık Eğitimine Kimler Katılmalıdır?
- Dijital pazarlama uzmanı olmak isteyenler
- İşini veya hizmetini büyütmek isteyenler
- Bloggerlar, içerik üreticileri, yazarlar, işletme sahipleri, ortakları ve girişimcile
- Ajansta çalışmak isteyenler
- Bir işletmede çalışan kurumsal iletişim / üretici / pazarlama / e-ticaret / ajans hizmetleri/ medya ve her sektörden müşteriye ihtiyaç duyan herkes
- Bu alana ilgi duyanlar.
Neler öğreneceksiniz?
Bu eğitimde Google reklam modelleri, dijital pazarlama dinamiklerini, dijital pazarlamada kullanılan kavramlar ve bunların ne anlama geldiğini bilerek hangi stratejinin ne amaçla kullanılacağını anlayabileceksiniz. Görüntülü reklam ağı, metin reklamları, kalite puanları, alışveriş reklamları (Google Merchant, Gmail Reklamları vb.), Pazar yerlerinde bulunarak nasıl müşteriyi kendi sitenize çekeceğinizi, fiyatları kıyaslayan arama motorlarının nasıl çalışacağını ve nasıl sisteme dahil olabileceğinizi, ölçümleme ve doğru karar vererek optimizasyon yapmayı, sosyal medya araçlarında reklamcılık, native, masthead, youtube reklamları gibi davranış hedeflemeye dair uzmanlık kazandıracak ipuçları ve yollarını bulacaksınız.
Eğitimin Konu Başlıkları
- Geleneksel pazarlamadan dijital pazarlamaya geçiş
- Dijital pazarlama kavramları ve kullanılan terimler (Yazılı Kaynak Paylaşılacak )
- Seo nedir, Sem nedir?
- Online varlığınızı oluşturma
- Arama reklamlarıyla fark edilmek
- Online mağazanızı kurmak
- Google reklam modelleri
- E-posta pazarlama
- Anahtar kelime seçimleri / kalite puanları / rakip analizi
- Alışveriş reklamları (Google Merchant)
- Native, masthead, re-marketing, criteo
- Davranışlar (Mobil cihaz kullananlar, anne babalar, coğrafi hedeflemeler vb.)
- Ölçümleme
- Pazar yerlerindeki müşteriyi kendine bağlamak ve sadakat oluşturmak
İhtiyacınıza uygun yazılımı seçme ve maliyetlendirme
MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ TEKNİKLERİ EĞİTİMİ
Eğitimin Amacı
Günümüzün dinamik iş dünyasında, güven duygusu yaratarak, farklı seviyedeki satış & pazarlama uzmanlarının iletişim, ikna ve satış verimliliğini olumlu etkileyerek performans artışı sağlamak. Satış yöneticileri, Satış ekipleri, Satış destek ekipleri, Tanıtım temsilcileri, Satış & Pazarlama uzmanları, müşteri ilişkileri yöneticileri, yönetici adayları için tasarlanmıştır. Bu program, müşteri odaklı satış teknikleri ile ilgili becerilerinin geliştirilmesi; müşteri odaklı düşünme yeteneğinin kazandırılması, müşteri ihtiyaçlarını anlamak, ürün ve hizmet faydalarını sunmak, satışı gerçekleştirmek gibi konularda gerekli beceri ve yetkinliğin kazandırılmasını amaçlamaktadır.
Eğitimin İçeriği
- Satıcının Tarihi
- Dünya’da Değişen Satış ve Pazarlama Yönetimi
- Satış-Marka ve Müşteri İlişkisi
- Yeni Bir Konsept:CRM
- Satın Almadaki Etkili Duygular
- Satın Almadaki Tüketim Etkinlikleri
- CRM’in Satışa Entegrasyonu
- Müşteri ile ilk dakikalar
- Müşteri’yi tanımlama ve müşteri gruplamaları
- Müşteri süreçleri ve müşteri liderleri
- Müşteri ve iletişim stratejileri
- Sonuca yönelik iletişim-Bilgi toplama
- Müşteri motivasyonu
- Müşteri ile kalıcı İlişkilerin kurulması için 6 ana madde
- Şirketin Müşteri Anayasası
- İletişim ve Uygulama Kanal Entegrasyonları
- Temel satış yöntemleri ve Müşteri Kurgusu
- Müşterinize Nasıl Bir teklif Sunmaktasınız?
- Müşteri Odaklı Satış’ta İlk Etap
- Satışa yönelik yaratıcı davranış
- Pazarlık Ortamında uygulanacak Taktikler
- Zor müşterilerle diyalog kurma
- Gerçek Hizmette Önemli Faktörler
- Zaman Yönetimi
- Satış sonrasında müşteri itiraz ve şikayetlerini karşılama
- Müşteri şikayetlerini memnuniyete çevirme
- Müşteri memnuniyetinin önemi ve sağlanması
- Müşteri memnuniyetinin ölçümlenmesi
- Müşteri değerinin ve müşteri karlılığının hesaplanması
- Müşteri sadakatinin önemi ve sağlanması
Kariyerinize Katkısı
Müşteri Odaklı Satış Teknikleri eğitimi ile şirketlerde satış ve satış ile ilişkili tüm bölümlerde çalışabilecek beceri ve yetkinliklere sahip olacaksınız. Ayrıca müşteri odaklı tekniklerini de çalıştığınız şirketlerde uygulayabilir hale geleceksiniz.
Kimler Katılmalı?
- Satış departmanlarında çalışan uzman, orta ve üst düzey yöneticiler
- Satış alanında çalışmak isteyen tüm öğrenci ve yeni mezunlar
- Satış alanına ilgi duyan ve bu alanda uzmanlaşmak isteyen uzman, orta ve üst düzey
yöneticiler
MARKA YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Markalaşma, kurumların kalite güven ve başarı sağlaması yönünden büyük önem arz etmektedir. Bu programın amacı, marka varlığının oluşturulması ve bu oluşturulan varlığın korunması için gerekli stratejik çalışmalarla geliştirilip temel alt yapıyı sağlamaktır. Bu kapsamda markaların kampanya çalışmalarının işleyişini kavramaya ve her türlü kurumsal iletişim çalışmalarını anlamaya yardımcı olmaktır.
Eğitimin Amacı
Marka Yönetimi Sertifika Programı ile hedeflenen; marka kavramını ve marka kavramı çevresinde oluşan çeşitli faktörleri tanıyabilme, kritik bir marka raporlarını hazırlayabilme, marka ve imaj yaratımında pazarlama tekniklerini kullanabilme yeteneğine sahip olmak isteyenler için katma değer sağlayarak uzmanlar yetiştirmektir.
Eğitimin İçeriği
- Markadan Markalaşmaya
- Markalar Dünyası
- Marka Mimarisi
- Segmentasyon
- Konumlandırma
- Markaya İsim Vermek
- Marka İletişimi
- Reklamveren Olmak
- Marka Yöneticiliği
- Marka Değeri
- Marka Denetimi
Kimler Katılmalı / Hedef Katılımcılar
- Üst ve orta düzey yöneticiler
- Pazarlama, satış ve marka yöneticileri
- Reklam ve Halkla İlişkiler bölümlerinde çalışanlar
Eğitim Kazanımları
Eğitim sonunda fikirden markaya giden süreci en şekilde öğrenip uluslararası standartlara kavuşarak ticaret hayatlarında güçlenmesi hedeflenmektedir. Marka yönetimi eğitimi bir markadan sorumlu herkesin marka oluşturmak ve onu markalaştırmak için neler yapması gerektiğini teorik ve pratik bilgilerle gösterir. Markalaşmaya dair genel bir bakış açısı geliştirebileceksiniz.